fredag 19 oktober 2012

Syn- och hörselundersökning

I förra veckan var jag på syn- och hörselundersökning för att jag förhoppningsvis ska få en elrullstol typ en scooter. Jag klarade i alla fall testen men måste erkänna att det kanske inte var det bästa skattepengarna har gått till på grund av att jag är snart 30 och jag körde bil till undersökningen. Så även om jag ser dåligt ska jag väl kunna köra elrullstol med tanke på att jag har körkort. Jaja, jag fick lite extra service i alla fall så läkaren kollade även mina fötter som har varit dåliga. Med min reumatiska sjukdom så får jag ont i muskelfästen och senfästen vilket gör det svårt att behandla eftersom man inte kan spruta med kortison på en så stor yta. Det känns lite surt men det är väl så det är.

Ha det//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar