fredag 19 oktober 2012

Produkt nyheter

Reuma Shop har tagit in några produkter som känns spännande. Här är tre favoriter av dessa. Nu när mörkret börjar komma så passar det bra med en lampa som man enkelt kan sätta fast på det mesta såsom både en rullstol eller en käpp. Här kan ni läsa mer.


Lampa Visualight 2-pack
Så här ser Lampa Visualight ut och kostar 95:-.


En annan produkt som jag gillar är en smörgåsplatta som har ett bra pris på 95:-. Plattan gör så att det är lätt att kunna sätta smör på en smörgås med en arm. Ofta får jag ont av att hålla i smörgåsen då på på grund av min reumatism i fingrarna. Här är en länk till produksidan.
Smörgåsplatta
Smörgåsplatta för att kunna breda smör på med en arm





Den sista produkten jag vill rekommendera är en öppnare för konservburkar och läskburkar. Detta kan vara svårt, både tungt och smärtsamt att öppna en läskburk. Här är lösningen så här kan man läsa mer.
Öppnare - Konservburk/Läskburk
Öppnare för konservburkar och läskburkar 45:-




Hoppas att ni får en trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Men inte visste jag att du hade en blogg Jocke! Kul! :)

    Sv: Nästa gång vi ses ska jag ta med mig ett gäng kolor till er :)

    SvaraRadera