måndag 10 september 2012

Ny vecka

Hej

Denna vecka blir lite spännande och lite jobbig. Jobbig för att jag är gräsänkling och spännande för att jag ska ta Humira i morgon. Jag hoppas att det blir en snabb förbättring av min sjukdom men vet att det kan ta upp till 3 månader innan förbättring.

 Förra veckan var jag och hämtade ut medicin och bad om att få tabletter på burk i stället för i förpackning. Tydligen var jag tvungen att betala mellanskillnaden själv men det är ju konstigt. Det hör även till historien att första apoteket som inte hade hemma den medicinen i burk lät det som att det inte var några problem att byta ut den. Jag ser ofta frisk ut även om jag har väldigt ont men det är ju synd att man inte får det man vill ha. Här kommer en länk till en tablettöppnare som kan lösa problemet med att få ut tabletten ur förpackningen.

Ha Det//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar