söndag 15 juli 2012

Snart är Reuma Shop igång

Vi beräknar att Reuma Shop webbshop är igång i början på augusti med reservationer på förseningar. Reuma Shop är en butik som kommer att inrikta sig mot reumatiker och deras behov av produkter som kan förgylla och förenkla livet. Det är enda butiken som bara inriktar sig mot just reumatiker.

Mottot är För Reumatiker, Av Reumatiker och det tycker jag är ett passande motto eftersom jag hade svårt att hitta produkter som var enbart för mig och mina behov samt fanns olika butiker.

Det är roligt att denna affärsidé som jag har grunnat och funderat ett tag nu blir verklighet. Jag hoppas att även du kommer att finna något av intresse.

När jag har berättat om affärsidén för folk i min närhet så har det enbart varit positiva reaktioner så det ska blir intressant att se om dom reaktionerna stämmer på verkligheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar